my new pierce

dushdush...

heeee..lame ta update blog..ntah bape ari ta update..actually jepp mmg nk update smalam..but..hmmm..cam malas jer nak menaip...wahahaha...tapetape..continue to our entry ok... this entry is about jejepp get his new pierce...wanna know where? huhuu..i gt an eyebrow pierce..
damned!! besh gile..da la ta saket..thenthen murah n so affordable..


nah....

jgn ttpu taw..my tounge pierce tu da lame..its about 2 years i think..then afta that i did my pierce at my rite ears...which is sumone pay 4 it..wahaha..then i did my self my left ear piercing...gle en? but thats not so crazy...because afta a few month...jepp did bellow lips pierce by my ownself gak..wakaka...saket mmg ar..but...layan...

so this picture yg uol tgk taken by lastnite..uhuhuhu... i did this eyebrow pierce at sg. wang plaza..which s only cost me rm60 include the stud n the antiseptic..cool rite? so ape ag..jum menggile cam jepp...weeee....

3 feedback:

  Mohd 'Azim Kamaruzzaman

November 19, 2008 at 8:32 PM

haiyo!gile r jejepp ni!
xsggup jim nk seksa kulit jim ditembus2 ngan pierce tu..tatot!

  aizul marcello

November 26, 2008 at 6:25 PM

argghhh sakeeeettt!!

tapi memang kewll!!!

  Andre Gyn

December 23, 2008 at 8:49 AM

peircing besh!!!

done my ears and lip

but i will never go for the lidah one! too creepy