adeh..! tagged lagi..

dushdush..

kali nih jepp kene tagged ngn kak ika lak...paper pon layan jew...

7 fakta tentang saya :

1- nama: Muhamad Jeffry
2- berumur ? bape ntah lpe...aahahaha..
3- lahir pada 18 feb 19??
4- lahir di hospital besar kuala lumpur
5- anak kedua dari empat beradik
6- saya kuat ngomel
7- saya baek hati

_____________________________________________________________________________

7 perkara menakutkan saya di dunia :

1- takut LIPAS *sanggup terjun bangunan..*
2- takut MATI *egt hidup jer susah? mati pon susah meyh*
3- takut hidup miskin *alemak...da bese idop senang la..*
4- takut xdpt jadi anak yang soleh (same cam kak ika)
5- takut saye ni jadi anak yg xbergune (masih same seperti kak ika)
6- takut kehilangan orang yang tersayang (family)
7- takut kene dump! *benci weyh!!*

______________________________________________________________________________

7 lagu buat masa skrg :

1- cuba - Faizal Tahir
2- womaniser - Britney
3- when i grow up - PCD
4- hips dont lie - Shakira
5- berkecamuk hati(tajuk die mende eh?) - hujan
6- hujan - Sudirman
7- slumber -OAG

______________________________________________________________________________

7 perkara selalu sebut :

1- assalamualaikum
2- weyh!
3- gile!
4- dushdush...
5- gapo?
6- hot!
7- aku lapo!!!

______________________________________________________________________________

7 perkara yang amat bernilai :

1- nyawa
2- keluarga saya,mama,kakak,ajeem,aman,nenek n all
3- maruah akuh larh!!
4- kawan baek!!!!!!!!
5- duet,kad pengenalan, n my stuff la..
6- cinta yang tulus ag suci!!!
7- memory zaman silam...

_______________________________________________________________________________

7 pertama kali dalam hidup saya :

1- pergi Los Angeles
2- pergi Aussie pada umo 9 tahun n 19 tahun..=]
3- kenal kak ika yg bagi tagged ni kt SAMER..
4- berlakon n jadi hero ntok short film 4 m'sian short film fest..
5- pergi India
6- pergi Indonesia
7- hidap seafood alergy!! *shit! benci!!*

________________________________________________________________________________

7 org bertuah menjawab tag ni :

1- you
2- anta
3- kamu
4- boi @
5- F @
6- pakwe @
7- jim @

2 feedback:

  f

November 16, 2008 at 2:43 AM

again?

*pengsann*

  Mohd 'Azim Kamaruzzaman

November 16, 2008 at 9:41 AM

mencik jejepp!!!
bdk ja'at!!
xcuker3x tag!