kisah N Y A M U K

dushdush...

salam kepada pembaca semua....wah...da bersawang-sawang blog jepp ni kan....bukan tanak kemaskini...tapi...alasan yang same jepp akan bagi..jadi tak payah nk beralasan lagi jejepp....

kisah nyamuk...pasti anda pelik kn...ape jepp nih..jap lipas...skunk nyamuk lak...aduih...jepp bukan nk cerita pasal nyamuk yang ni :



akan tetapi jepp nk btaw...mama jepp baru belikan jepp satu jenis kenderaan iaitu scooter (mosquito) nyamuk...nyamuk ni la yang jepp maksudkn...ahahaha...



jepp tak sempat nk amik gambar scooter tersebut lagi...jadi jepp muat turun jer gampar scooter yang ade...takpekan..same jekot...huhuhu...

sifatsifat nyamuk yang jepp miliki ni berwarna merah dan bagak...besar dow...da la aku ni kecik jer...tapi asalkan ade kenderaan nk kemanamana...tu sudah memadai kan? scooter ni mama beli yang "secondhand" jer...atas alasan jepp hanya nk pakai dalam lingkungan setahun jer...boleh? kenapa setahun? adelah....sape yang taw tu senyapkan jer eh...betul jugak cakap mama..tapi walau untuk setahun jer pun nape tak yang baru jer kan? betol x? tu la kekadang jepp pon tak paham ngan mama jepp tuh...

nak tak nak jepp terima je la...harga nyamuk ni termasukk insuran dan cukai jalan dan semuasemua adalah rm2500...mama beli secara tunai jer...buat mase ni jepp tak boncengkan sapesape lagi dengan nyamuk ni...coz Z ade kete sendiri...takkan nk soh bonceng kt nyamuk jepp ngan kete die kan??? jepp rase orang pertama yang akan bonceng adalah kawan baek jeppp kot...yana nanti ko tumpang aku eh...ala...ko kn gff aku yang terbaik...jaja ko pon skali taw...huhuhu....

9 feedback:

  Duke Luce Dell'amore

February 11, 2009 at 1:08 AM

wah!kmain!

lama dah jim xkekomen kt cni..
jim pun dah sbln lebih blk dungun..bz ngan klas jew..

tahniah for ur new NYAMUK!hepi2 slalu k..
bwk nyamok tu leklok..toksah nk mrempit k..

  rizz

February 11, 2009 at 1:36 AM

wahh best nye jep dpt musquito..jelesh heheeeeeeee

  jejepp el waseem

February 11, 2009 at 2:35 AM

boleh la dr ADO...
ahahaha...

  .AzFaRuL.

February 11, 2009 at 4:32 AM

fuh fuh.. uhuk uhuk... berhabuknya.. ;)

wah bestnye nyamuk tuh... nk bonceng..! ;)

  ssin

February 11, 2009 at 8:26 AM

hah update pown

  jejepp el waseem

February 11, 2009 at 4:06 PM

ssin : huhuhu...

azfarul : tu lah berhabuk kn? tu laptop u yg berhabuk..huhuhu...

  jejepp el waseem

February 11, 2009 at 4:06 PM

ssin : huhuhu...

azfarul : tu lah berhabuk kn? tu laptop u yg berhabuk..huhuhu...

  Rikhman

February 11, 2009 at 4:49 PM

wah lame tak update.lol

  Duke Luce Dell'amore

February 12, 2009 at 9:16 PM

berkurun i tggu u update blog..very the!
i pun bz gak..tp smggu skali tetap spen time update blog tau..wekkk...